środa, 8 maja 2019

Przytulanka małpka - amigurami





Witam ponownie w krainie amigurami.
Moje szydełeczko wydziergało małpkę pierwszą przytulankę mojego wnusia .
Małpka zrobiona z włóczki przyjaznej dzieciom, mięciutka, nie kulkująca się.
Antoś od pierwszych dni swojego życia z nią spał, towarzyszyła mu w spacerach, po pewnym czasie była też ssana i  gryziona. Z tego względu wymagała częstego prania i muszę uczciwie powiedzieć  że prała się ładnie i suszyła dobrze.
Jako że była jedna z pierwszych prac, na których uczyłam się, wypełniona była pociętymi włóczkami. Miałam obawy co do rodzaju wypełnienia ale zupełnie zbędne. Maskotka była leciutka, mięciutka, ładnie i równo wypełniona a ja zadowolona bo pozbywałam się włóczek które i tak już do niczego mi się nie przydawały. Do wypełnienia innych prac, w późniejszym czasie, stosowałam inne wypełnienia ale o tym w innym poście. Małpka doczekała się oczywiście swojej siostry bo przecież nie obyło się bez "ciociu ja też chcę taką małpkę". Druga małpka wędrowała ze mną aż do Turcji, żeby tam stać się prezentem.  Pozdrawiam . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz